25 mai 2013

100 dager

2. september er min første dag på LPC, men før den tid er det en del som må gjøres. I første omgang blir det visumsøknad og "consent form", der sistenevnte gir meg lov til å reise utenfor Hong Kong alene - signert av pappa! Skolen har også informert meg om at jeg må ha med varme klær, for 8 uker i vinter kan det bli under 10 grader, som forøvrig er rundt gjennomsnittstemperaturen der jeg bor nå. Kaldt sa du? Så må jeg få bestilt time på sykehuset, for de vil ha med både blodprøver og røntgenbilder i helserapporten.

Nå som avreisedatoen nærmer seg med stormskritt, betyr det også at min norske skolegang snart er på tide å avslutte. Men først på planen står eksamen, og om to uker blir det introhelg med alle de 40 norske nye UWC-elevene, samt noen av andreåringene! 


- Siren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar