14 mai 2013

Blogging

Hei!

Til tross for mine elendige datakunnskaper har jeg klart å lage en blogg og skriver nå mitt første innlegg, i den anledning at jeg skal flytte til Hong Kong om noen måneder. Jeg har nemlig vært så heldig å fått plass ved Li Po Chun United World College hvor jeg skal gå i to år for å fullføre videregående. Bloggen er laget for å holde venner og familie oppdatert, men også for å informere fremtidlige elever, da jeg selv fikk mye hjelp av UWC-bloggene i min søknadsprosess.

Jeg har i vente en ganske travel hverdag, så mye blogging blir det sannsynligvis ikke, men jeg skal prøve! Skal sørge for å få postet noen info-innlegg i blant og naturligvis litt hverdagslige ting som kanskje er mer interessant for flertallet.


Siden jeg per dags dato aldri har vært i Hong Kong, er bildene hentet fra google.
Skolen min ligger forresten til venstre i bildet

- Siren  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar