14 juni 2013

Introhelg

Forrige helg var jeg på en veldig informativ og superkoselig introhelg sammen med de 39 andre "nullteåringene" som skal begynne på hver sin UWC-skole til høsten. Flere av andreåringene var også tilstede som fortalte oss "the do's and don'ts" og flere spennende historier fra året sitt på en UWC-skole. Det ble mye kortspilling, hyggelige samtaler og grønne bukser fra all tiden tilbrakt på gressplenen i det fine været. Hele LPC-gjengen var også representert, og jeg kjenner at jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går!

De obligatoriske bli-kjent-lekene er i gang
Benedicte og Kristine, som begge skal til Wales 
Benedicte som skal begynne i Wales og Miria som skal til Swaziland
Bading.. (legg merke til at jeg veldig bevisst befinner meg på land)
- Siren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar